Гарантія
Ремонт продукції проводиться тільки в період гарантійного обслуговування, при наявності документа, що засвідчує факт покупки товару в нашому магазині (товарно-транспортна накладна, товарний чек)
Термін ремонту в середньому становить 20 днів. При необхідності більш тривалого ремонту, інформація про це повідомляється в телефонному або письмовому вигляді.
Неполадки, що не потрапляють під гарантійне обслуговування:
- Викликані фізичним втручанням в товар (Електроніка).
- Внаслідок фізичного пошкодження.
- Викликані зносом продукції.
- Внаслідок неправильного використання товару.
- Внаслідок попадання в товар сторонніх предметів, рідин, комах.
- Блоки живлення, Акумулятори, інші дрібні аксесуари.
Доставка товару (до 15кг.) в сервіс-центр, проводиться за рахунок покупця.
Варіанти здачі товару на ремонт:
- Пересиланням через транспортну організацію «Нова Пошта», за рахунок покупця.
Дані одержувача уточнюйте в телефонному або письмовому вигляді у співробітника сервіс-центру.
Гарантія на акційні, знижкові, уцінені товари і на товари куплені за оптовою ціною - не поширюється.
У яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:
- порушено збереження гарантійних пломб
- є механічні або інші пошкодження, які виникли
- внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб