Каталог товарів

Гарантія

Ремонт продукції проводиться тільки в період гарантійного обслуговування, при наявності документа, що засвідчує факт покупки товару в нашому магазині (товарно-транспортна накладна, товарний чек) 

Термін ремонту в середньому становить 20 днів. При необхідності більш тривалого ремонту, інформація про це повідомляється в телефонному або письмовому вигляді.

Неполадки, що не потрапляють під гарантійне обслуговування:

  • Викликані фізичним втручанням в товар (Електроніка).
  • Внаслідок фізичного пошкодження.
  • Викликані зносом продукції.
  • Внаслідок неправильного використання товару.
  • Внаслідок попадання в товар сторонніх предметів, рідин, комах.
  • Блоки живлення, Акумулятори, інші дрібні аксесуари.

Доставка товару (до 15кг.) в сервіс-центр, проводиться за рахунок покупця.

Варіанти здачі товару на ремонт:

  • Пересиланням через транспортну організацію «Нова Пошта», за рахунок покупця.

Дані одержувача уточнюйте в телефонному або письмовому вигляді у співробітника сервіс-центру.

Гарантія на акційні, знижкові, уцінені товари і на товари куплені за оптовою ціною - не поширюється.

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  • порушено збереження гарантійних пломб
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли
  • внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб